Back 2 Black



Aloha. Am I supposed to blog in English today? Uhmm nope.. for har glemt engelsk, det ser i hvert fald sådan ud. Kunne ikke stave til "Balanced" før. Men udover det, så går livet godt. København er stort, og mit studie skal nærmest kloden runt fra Lyngby til tusinde andre steder. Well må Allah hjælpe mig, derudover har jeg da fundet mig de rigtige kontakter, der kan finde vej så, så slemt er det heller ikke. Jeg startede på KU den 2. september (hvis nogen nu var i tvivl). Hvor vi indtil videre har haft introuger, vi skal i alt have 3 ugers introkursus. Man kan faktisk dumpe kursuset... ahaha bare tanken! Jeg synes det er fedt at mit studie er så nyt og spændende! It-mediciner kalder de os (-; ret blæret og friskt. Imorgen er det Mandag... mon jeg kan stå op til tiden? I hvert fald skal vi på virksomhedsbesøg.. lyngby............. er begyndt er hade den by lidt. Ret trippern. Oh var lige ved at glemme det. Københavner snakker SJOV OG HURTIGT. Men jeg er jo kvik nok til at kunne følge med og forstå hvad de siger.. eller noget. Københavner er brokkehoveder, flere kulturred (hvis det ord overhovedet findes HAHA) derudover er de ok hjælpsomme ift. jyderne som peger den forkerte vej når man spørg om hjælp (ikke alle jyder vel). Jeg er ved at få et job, da jeg ikke laver noget efter universitetet (vi må ikke kalde det skole). How lame.... but fun. Jeg savner ikke Aalborg, men min familie og homies JA. Regner med at tage derover i ferien, hvis jeg kan det. Jeg har downloadet sådan et program kaldet Matlab og det har bare taget en stor del af hukommelsen.. måske derfor jeg skulle købe den computer for 5.000 istedet for 3.000 hahaha, men whatever jeg skal jo have en federe til januar in shaa Allah. Se min liste over livets mål forneden, og så må I ha det :-)!

Things I want to do in my life
Bliver opdatere løbende :-)
Gymnasiet: x
Kørekort B: x
Universitet:
Få enPh.D:
Fedeste bil:
Vinde en Villa:
Tage Dubai:
Og Somalia: x
Tolerance: x
Live in Mekkah:
Be 24/7 cool: x
Learn full arabic:
Make my own sunglasses:
Sushi and more chinese food: (x)
Fast in 3 months:
Not laughing 1 day:
Staring at randoms: x
Learn 99 names of Allah: 
Persons with sick humor: (x)
Blog more often: 

2 comments: